Kontakt

Polskie Towarzystwo Geodezyjne
Prezes Zarządu PTG:
Dorota PAWŁOWSKA-BASZAK
Adres do korespondencji:
ul. Elizy Orzeszkowej 6 lok 4
59-220  LEGNICA


Zarząd PTG:
E-mail: zarzad@ptg-org.pl

Komisja Rewizyjna PTG:
E-mail: komisja.rewizyjna@ptg-org.pl

Sąd Koleżeński PTG:
E-mail: sad.kolezenski@ptg-org.pl


NIP: 637-215-37-14
REGON: 121032220
KRS: 0000333653

Numer konta:
mBank
74 1140 2004 0000 310279 379255

Członkostwo w PTG

Autor: Mirek57 Wątek: Inwentaryzacja powykonawcza budynku a EGiB  (Przeczytany 1310 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mirek57

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Płeć: Mężczyzna
  • System:
  • Windows XP Windows XP
  • Przeglądarka:
  • Chrome 49.0.2623.112 Chrome 49.0.2623.112
Inwentaryzacja powykonawcza budynku a EGiB
« dnia: 12 Kwietnia 2017, 23:13 »
Stan faktyczny jest taki działka budowlana ca 1500 m kw. wybudowany budynek na podstawie pozwolenia na budowę, od frontu zagospodarowanie na planie zagospodarowania działki, od zaplecza licząc od tarasu odkrytego 25 m do końca działki niezagospodarowane. W ewidencji gruntów 2 użytki RV i Lzr/RV. Użytki nie podlegają decyzji wyłaczeniowej - niska klasa pochodzenie mineralne. W sporządzonym wykazie zmian danych ewidencyjnych wpisano ca 1000 m kw B i ca 500 m kw. RV (Lzr został zlikwidowany). Operat został pozytywnie zweryfikowany i włączony do pzgik. Do operatu był załączony WZDEDD i  wniosek właściciela o wprowadzenie zmian w EGiB. Pytanie jest następujące: Czy starosta ma prawo odmówić wprowadzenia zmian w EGiB w zakresie użytków, wdrożyć postępowanie wyjaśniające, dokonać kontroli na gruncie prawidłowości określenia konturów użytków skoro dokumentacja została zweryfikowana pozytywnie i bazy danych powinny być zaktualizowane. Z PGiK oraz rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków nie wynikają uprawnienia kontrolne poza okresową weryfikacją danych na obszarze obrębu, a tym bardziej kontrola terenowa?.(poza pracami zleconymi przez starostę)

 
pozdrawiam Mirek