Kontakt

Polskie Towarzystwo Geodezyjne
Prezes Zarządu PTG:
Dorota PAWŁOWSKA-BASZAK
Adres do korespondencji:
ul. Władysława Łokietka 18
59-220  LEGNICA


Zarząd PTG:
E-mail: zarzad@ptg-org.pl

Komisja Rewizyjna PTG:
E-mail: komisja.rewizyjna@ptg-org.pl

Sąd Koleżeński PTG:
E-mail: sad.kolezenski@ptg-org.pl


NIP: 637-215-37-14
REGON: 121032220
KRS: 0000333653

Numer konta:
mBank
74 1140 2004 0000 310279 379255

Członkostwo w PTG

Instytucje geodezyjne







Autor: Adam Wójcik Wątek: Śledzenie przesyłek Poczty Polskiej  (Przeczytany 7897 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adam Wójcik

  • Zarząd PTG
  • *****
  • Wiadomości: 2831
  • System:
  • Windows Vista/Server 2008 Windows Vista/Server 2008
  • Przeglądarka:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Śledzenie przesyłek Poczty Polskiej
« dnia: 30 Marca 2014, 16:46 »
Geodeci często wysyłają zawiadomienia (czy też wezwania) za zwrotnym poświadczeniu odbioru do stron zainteresowanych wykonywaniem danych czynności geodezyjnych. Doręczenie pisma - co do zasady - winno odbyć się na 7 dni przed terminem wykonywania czynności. Jak sprawdzić co się dzieje z wysłaną korespondencją, jeżeli np. zwrotka jeszcze "nie wróciła"?

Znacie to narzędzie Poczty Polskiej: Śledzenie przesyłek - Tracking ? http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Wystarczy wpisać 20-cyfrowy kod żeby przekonać się, co się dzieje z nadaną przesyłką ...

Pozdrawiam, Adam Wójcik.
Geodezja, w przeciwieństwie do matematyki, jest jednym wielkim błędem...

Offline ecia

  • Członek PTG
  • ***
  • Wiadomości: 96
  • Płeć: Kobieta
  • Jedna prosta idea
  • System:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka:
  • Chrome 33.0.1750.154 Chrome 33.0.1750.154
Odp: Śledzenie przesyłek Poczty Polskiej
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Marca 2014, 20:34 »
Śledzę już od dawna w sumie to fajna opcja widać gdzie jest przesyłka już kilka razy w sprawach nie zawodowych ktoś mi wmawiał, że przesyłka nie dotarła. Kilka lat temu miałam przeboje z Pocztą Polską odnośnie dostarczania przesyłek pod wskazany adres (mieszkam troszkę na "uboczu") i do zbiorczej skrzynki pocztowej mam ok 3km :). Większe cyrki są teraz z tą nową grupą pocztową pod adresem domowym list z sądu pozostawili u mnie niani dziecka nie pytając kto to (a pismo było do męża) a ja z awizo i dowodem osobistym nie mogłam odebrać w wyznaczonym punkcie. Na wojnę z nimi się dopiero wybieram.

Offline Tytus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Jedna prosta idea
  • System:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Odp: Śledzenie przesyłek Poczty Polskiej
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Marca 2014, 17:37 »
Dzień dobry wszystkim czytelnikom.
Owszem jest znana. Niestety nie jest idealna. Chodzi o to, że niema nad przesyłkami żadnej kontroli. Owszem można śledzić przesyłkę, tylko my potrzebujemy zwrotnego poświadczenia. Dzisiaj odebrałem przesyłkę z PP, która zawiera "duplikat" potwierdzenia odbioru bez podpisu osoby, którą zawiadamiałem.

Wysłałem list polecony za zwrotnym potwierdzeniem i "zwrotka" do mnie nie wróciła. To już nie pierwszy raz. I nie pierwsza reklamacja.

Reklamując dowiedziałem się, że skoro "zwrotka" nie wróciła, a jak twierdzi PP przesyłka została dostarczona, bo  w historii jest o tym informacja, to skąd mam wiedzieć kto odebrał?.

Zostałem poinformowany, że mogę domagać się zwrotu różnicy pomiędzy kosztem przesyłki poleconej, przesyłki za potwierdzeniem. Czyli coś ok 1zł.

I teraz pytanie. Co mi z tego! W związku z tym, że moja cierpliwość na ludzką " głupotę" dawno się wyczerpała postanowiłem poprosić, żonę o pomoc (zna panią pracującą na PP). I jak się okazało, istnieje możliwość otrzymania "duplikatu" .

A duplikat polega na tym, że pracownik PP jedzie pod wskazany adres z prośbą o potwierdzenia doręczenia przesyłki. w dniu, w którym PP zarejestrowało dostarczenie.

Ktoś z was potwierdzi dostarczenie przesyłki jakiekolwiek bez oryginału? Ale PP znalazła na to sposób wysłała do mnie  potwierdzenie, podpisane przez pracownika PP, że przesyłka została dostarczona w terminie, który została zarejestrowany w systemie. 

I teraz pytanie.

Czy przesyłka została dostarczona i komu?

i na marginesie. Miałem takie trzy przypadki i wszystkie dotyczyły Wrocławia.

ps.
to moja pierwsza wiadomość, proszę o wyrozumiałość